Friday, February 12, 2010

+_=

hari ini saya ada pelik sikit..
dalam kelas saya duduk dengan kawan cina hari ini..kami cerita pasal hantu sampai waktu akhir..best!they are sporting!thanks Jacklyn Y.C.C, Desmond, Judson, Phyllis..:)

sudah habis waktu macam biasa ikut YCS..so sesudah ambil Cross di pejabat saya duduk la depan..termenung???saya pun pelik.huh.time praise and worship actly saya dengan angelina yang lead tapi tidak jadi.minggu depan.k balik pada praise n worship huh tersentuh betul saya apabila nyanyi Datang Roh Kudus..air mata saya menetis tidak berhenti..dalam masa yang sama saya teringat akan keluarga saya yang kurang sihat, dosa saya makin la kuat menitis..:'(hurmmm..terima kasih kepada Geoffery untuk membawa kami dalam puji n sembah..betul2 tersentuh saya..
balik dari Ycs senyap saja sampai malam ._.

I Love My Friend N Family!ILG

No comments:

Post a Comment

comment!